Lite planer

Jag tyckte det var roligt att skriva. Så det kommer jag fortsätta med, frågan är om det blir här. Tanken är att det skall bli här, men vi får se vad som sker. Annars får det bli på annan plats, men än så länge blir det här.

Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag skall försöka mig på något speciellt, eller om det är bäst att bara skriva och hoppas det blir ”verklig” text och inte bara blaj. Som det här, visst betyder det något, men det har ju knappt någon mening. Sist var det tvärtom, då betydde det ingen men helt plötsligt fann jag en mening. Eller en aning om en mening snarare, jag vet faktiskt inte riktigt vad det var. Eller vad det är, men texten tog tag i mig och fortsatte. Jag tror inte att andra gillar texten så värst mycket, och den är inte på något sätt extraordinär. Men ändå så betydde det något, eller det verkade så. Nu är jag mer osäker, även om känslan förnims när jag läser om texten. Den är inte lika stark, men jag känner ändå något. Något jag inte riktigt kan greppa.

Vi får se vad det blir. Jag kanske skriver här bara, eller så lägger jag ut fler texter på Poeter.se i framtiden. Jag vet inte om jag riktigt vill ha så detaljerad statistik heller. Bättre att veta att någon har tittat på något, än att se precis vad de har sett. Kanske, eller så är det tvärtom. Jag får som sagt se hur det blir, vill jag ha kritik så får jag nog lägga upp texter. Ingen kommer antagligen komma hit och kommentera, det tror jag inte. Hur skall de hitta hit, det är en bra fråga. Än så länge är det omöjligt förstås, jag har knappt skrivit alls. Men även framöver, var kommer folk ifrån till bloggar? Google? Jag har noll aning.

Jag skall försöka få till ett par bra texter som jag kan lägga upp här till en början, sedan kanske jag dristar mig till att lägga upp ett par på annan plats.

Kommentera

